Polski sektor meblarski promował się przez 5 dni podczas targów meblarskich odbywających się w Sztokholmie. Wśród 200 wystawców z ponad 60 krajów Polska Agencja Inwestycji i Handlu prezentowała swoje projekty.
Do Szwecji z Polski wyruszyło już po raz drugi 26 polskich przedsiębiorców, dla których rynek skandynawski jest szansą na rozwój eksportu. W ramach promocji polskiego sektora meblarskiego na stoisku narodowym Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała briefing prasowy, podczas którego przedstawiono potencjał polskiej branży meblarskiej oraz polskiej gospodarki. Konferencję otworzył Ambasador Rzeczpospolitej Polskiej w Sztokholmie Wiesław Tarka. Z ramienia Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu gości powitał Robert Zawadzki, zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej odpowiedzialny za wdrażanie Branżowych Programów Promocji w PAIH.
Specyfikę oraz potencjał polskiej branży meblarskiej przedstawił Michał Strzelecki, dyrektor Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.
Polskie stoisko narodowe na targach w Sztokholmie zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży meblarskiej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS).
Kolejne polskie stoisko narodowe zostanie zorganizowane na targach ICFF w Nowym Jorku.