Recenzje na facebook zmieniły się w rekomendacje. Nie ma więc skali od 1*- 5*, a pojawia się w zakładce RECENZJE pytanie " Czy polecasz....?" Możesz wybrać TAK lub NIE. Kolejno dodać opis i udostępnić publicznie lub wyłącznie swoim znajomym.
Nowa opcja ma ułatwić potencjalnym Klientom podjęcie decyzji o wyborze usług/ produktów danej firmy, gdyż należy wskazać zawsze powód rekomendacji. Nie ma już możliwości dania 1* bez opisu, a tym samym spowodowania, że firma nie może mieć w totalu 5*, nawet po uzbieraniu 70 pozytywnych ocen. Było to absurdem. Wiemy, że większość negatywnych ocen była wynikiem działania konkurencji.
Rekomendacje są też motywacją do nieustannego doskonalenia usług dla firm. Mają także większy zasięg.
Co się zmienia?
- Sekcja Recenzje zmieniła nazwę na Rekomendacje Teraz, kiedy ktoś chce napisać recenzję, może po prostu zaznaczyć, czy poleca daną firmę czy nie
- .Łatwiejsze wystawianie rekomendacji. Osoby, które oznaczą firmę na zdjęciu lub w poście, zostaną zapytane, czy chcą ją publicznie zarekomendować, co ułatwi uzyskiwanie rekomendacji.
- Więcej informacji dla firmy i klientów. Klient może podać ważne szczegóły, dodając tekst lub zdjęcia, albo wybierając znaczniki, takie jak „miła atmosfera” czy „doskonała obsługa”.
- Dotychczasowa sekcja Recenzje nazywa się teraz Rekomendacje. Wcześniejsze recenzje nie znikną ze strony – będą na niej widoczne jako rekomendacje.
- W przypadku nowego konta będziemy więc mieli wyłącznie REKOMENDACJE
Dzięki uprzejmości jednego z użytkowników portalu, przedstawiamy poniżej jak działa nowy system rekomendacji.