Sukces finalistów dodatkowo zostanie przedstawiony w 6 wyjątkowych spotach reklamowych
w kampanii wizerunkowej województwa. Pozostali uczestnicy II. etapu otrzymają bony o wartości 600 zł, które będą mogli przeznaczyć na usługi poszerzające kompetencje pracowników.
Szczegóły konkursu i opis grywalizacji na: biznes.wzp.pl
„Promując w kampanii zachodniopomorskie firmy, chcemy pokazać gospodarcze wizytówki naszego regionu: przedsiębiorstwa, które tworzą z Pomorzem Zachodnim nierozerwalną więź oraz przedsiębiorców, którzy je stworzyli. To właśnie takie firmy zaprosiliśmy do konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu” i spośród nich wybraliśmy 30, które osiągnęły sukces, mają wielki potencjał biznesowy i są wyjątkowo kreatywne. Ich historie mogą być dla innych przedsiębiorców prawdziwą inspiracją do rozwijania własnego biznesu, a dla wszystkich mieszkańców naszego regionu powodem do dumy” – mówi Olgierd Geblewicz, Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego.
„Chcemy, żeby to mieszkańcy Pomorza Zachodniego wskazali zwycięzców w konkursie „Twój biznes pod banderą sukcesu”, bo jesteśmy przekonani, że właśnie oni najtrafniej wybiorą firmy, które będą chlubą regionu. Bo ludzie to największy potencjał rozwojowy Pomorza Zachodniego i jego największa szansa. To oni tworzą sprzyjający klimat dla inwestycji, oni ciężko pracują na swój prywatny sukces, który potem składa się na sukces całego regionu. Dlatego uważamy, że tak ważne jest, żeby to właśnie mieszkańcy poczuli się bezpośrednimi beneficjentami tego sukcesu” – dodaje Krzysztof Barczyk, Dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.
Głównym celem projektu jest promocja Pomorza Zachodniego jako regionu o unikalnych walorach – innowacyjnego, wspierającego nowe technologie, atrakcyjnego dla przedsiębiorców i inwestorów. Transgraniczne położenie, kompleksowy rozwój infrastruktury transportowo-logistycznej, specjalne strefy ekonomiczne – to tylko część atutów składających się na unikalny w skali kraju potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego. Kampanią wpisujemy się w światowy trend promowania lokalnych produktów i firm.
Filmy promujące laureatów konkursu emitowane będą w serwisach: YouTube, Ipla.pl i Tvn.pl. Trwa również kampania rich media oraz działania w mediach społecznościowych. W kampanię zaangażowani są także influencerzy, m.in. Mateusz Grzesiak i Jack Gadovsky.
Konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu” jest częścią kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”.
Wśród partnerów kampanii znalazło się szereg instytucji, które tworzą zaplecze naukowe dla firm z regionu, organizacji lokalnych i ogólnopolskich zrzeszających przedsiębiorstwa z sektora MŚP, podmiotów, które reprezentują interesy firm i wspierają rozwój przedsiębiorczości: Fundacja BizUp, Fundusz Pomerania, Infoshare Academy, Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego, Klaster eBiznesu Pomorza Zachodniego, Klaster ICT Pomorze Zachodnie, Metalika Klaster Metalowy, Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Północna Izba Gospodarcza, Stargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego, TechKlub Szczecin, Transgraniczny Klaster Szlak Wodny Berlin-Szczecin-Bałtyk, Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego, Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Startup Academy.
Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu” oraz konkurs dla przedsiębiorców „Twój biznes pod banderą sukcesu” realizowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.14 Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki w wymiarze krajowym i międzynarodowym.
Szczegóły kampanii na: biznes.wzp.pl
Więcej informacji udziela:
Marek Mucha
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, a.Korsarzy 34, 70-540 Szczecin Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. (+48 91) 48 07 249