×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 866.
JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 863.
Wydrukuj tę stronę
piątek, 24 lipiec 2015 00:00

Skocz do Żabki!

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Żabka, czyli największa sieć niewielkich sklepów spożywczych (np. FreshMarket), w ciągu kilkunastu lat stała się liderem na polskim rynku sprzedaży. Ta franczyza każdego roku wprowadza pełno zmian, by zaskoczyć swoich klientów.

Podstawową zmianą bieżącego roku jest zastąpienie Jacka Roszyka przez Krzysztofa Andrzejewskiego na stanowisku prezesa zarządu spółki Żabka Polska. Nowy prezes ze sklepem związany jest od lipca 2013 roku. Wiceprezesem został Tomasz Blicharski powołany przez radę nadzorczą.

Polityka sklepu oparta jest głównie na systemie ajencyjnym, który badała Joanna Jurkiewicz w czerwcu tego roku. Prowadziła rozmowy z ajentami i analizowała zebrane dokumenty, by móc wszystkie swoje notatki zebrać w jednej książce o Żabce. Praca niebawem ukaże się dzięki platformie Wspieram.to, na której zostały zebrane pieniądze na publikację.

W tym samym miesiącu Żabka Polska zaczęła współpracować z firmą kurierską Tba EXPRESS. Dzięki temu sklep ruszy z ofertą ogólnopolskiej sieci punktów odbioru przesyłek. Klienci będą mogli odebrać zakupy zrobione w Internecie w jednym z czterech tysięcy sklepów na terenie Polski. Ten czas sprzyjał również nowej akcji sprzedażowej pod hasłem „Meal Deal – Zestaw swój Zestaw". Klienci mogą budować własne zestawy zakupowe, w dwóch wariantach cenowych (6 lub 8 złotych).

W świecie prężnie rozwijających się franczyz Żabka spodziewa się nowego konkurenta, który ruszy w tym roku. Rywalizować będzie ze sklepem Almą, dotąd znanej jako sieć delikatesów. Właściciel Almy chce przekształcić markę w małe, osiedlowe sklepy, które stają się konkurencją nawet z dyskontami.

Dorota KAWA

Czytany 1311 razy Ostatnio zmieniany piątek, 14 sierpień 2015 08:33

Zaloguj się, by skomentować