×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 863.
Wydrukuj tę stronę

Customer Congress

Hasło przewodnie kongresu to Customer Experience – podróż przez doświadczenia klienta.

Podczas warsztatów zostanie przedsatawione jak działać wielokanałowo, stawiając na identyfikację, poznanie i zaangażowanie klienta, jak pozyskać uwagę klienta i zachęcić go do trwałej bezpośredniej relacji. Oraz akie rozwiązania obecne na rynku umożliwiają firmom zwiększenie skuteczności poprzez segmentację klientów.

Dodatkowe informacje

  • Województwo: mazowieckie
  • Branża: Obsługa klienta
  • Miasto: Warszawa
  • Data wydarzenia: poniedziałek, 28 wrzesień 2015
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Godzina rozpoczęcia: 8:30
  • Czas trwania: 3 dni
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Miejsce: Hotel Mercure Centrum
  • Wstęp: płatny, wymagana rejestracja