Nagrody dla przedsiębiorców: 74 400 PLN na rozwój firm, w tym dla każdego z 6 zwycięzców voucher o wartości 10 tys. PLN
Nagrody dla uczestników głosowania: 20 osób, które zajmą najwyższe miejsce w głosowaniu, otrzyma nagrodę w postaci tabletu Apple iPad 32GB Wi-Fi
Nagrody dla nominujących: 1 osoba, która najlepiej uargumentuje, dlaczego zgłaszany przez nią przedsiębiorca powinien znaleźć się w konkursie, otrzyma tablet Apple iPad 32GB Wi-Fi
Kapituła konkursu:
- Laura Hołowacz
Prezeska Zarządu i współzałożycielka CSL Internationale Spedition Sp. z o.o., regionalnego lidera branży TSL.
- Zbigniew Nagay
Prezes Zarządu i współzałożyciel rodzinnej firmy Radex Sp. j., zaopatrującej w urządzenia
i środki czystości największe zakłady przetwórstwa spożywczego w Polsce i Europie.
- Sławomir Czumak
Członek Zarządu firmy Backer OBR Sp. z o.o. – światowej klasy producenta elektrycznych elementów grzejnych, rezystorów i paneli sterujących do pomp ciepła.
Partnerzy:
Fundacja BizUp, Infoshare Academy, Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego, Klaster eBiznesu Pomorza Zachodniego, Klaster ICT Pomorze Zachodnie, Metalika Klaster Metalowy, Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Północna Izba Gospodarcza, Stargardzka Agencja Rozwoju Regionalnego, TechKlub Szczecin, Transgraniczny Klaster Szlak Wodny Berlin-Szczecin-Bałtyk, Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Startup Academy.
Budżet kampanii: 5 330 000 PLN brutto
- 57 materiałów filmowych;
- 92 emisji w prasie lokalnej, regionalnej i krajowej;
- 29,6 mln wyświetleń materiałów kampanii na FB;
- 10 tys. obserwujących Instagram;
- 420 tys. wyświetleń kampanii w serwisach VOD;
- 2,5 ml odsłon w ramach kampanii z wykorzystaniem elementów Rich Media;
- 2 mln odsłon kampanii display (onet.pl, wp.pl);
- 30 tys. folderów reklamowych;
- 6 influencerów promujących konkurs;
- 1 470 000 osób zobaczy materiały kampanii na YouTube;
- 10 tys. osób weźmie udział w grywalizacji;
- inne działania, np. gala finałowa na 3 tys. osób
Więcej informacji na: biznes.wzp.pl