Wydrukuj tę stronę

VI Customer Experience Transformation

Konferencja, dzięki której uczestnicy poznają potrzeby i perspektywę klientów oraz sposoby na skuteczną transformację CX. 

Konferencja odbędzie się w Warszawie, 1-2 grudnia 2021 roku. Jest to już jej szósta edycja. 

Do kogo jest kierowane wydarzenie? 

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

W programie konferencji znajdą się takie tematy jak: Zarządzanie podróżą klienta, czyli gdy mapa jest początkiem pracy w organizacji, a nie jej zwieńczeniem czy CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i z jakimi wyzwaniami mierzy się dziś zespół i manager CX w firmie. 

Źródło: https://eventis.pl

Dodatkowe informacje

  • Województwo: mazowieckie
  • Branża: Inne
  • Miasto: Warszawa
  • Data wydarzenia: środa, 01 grudzień 2021
  • Płatne?: TAK
  • Typ wydarzenia: Konferencja
  • Niezbędna rejestracja: TAK
  • Wstęp: płatny