Podczas 10 lat pracy udało jej się pozyskać cenną wiedzę i praktykę w zakresie:
- Profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
- Tworzenia i prowadzenia szkoleń i prezentacji dla Klientów i Partnerów biznesowych
- Przygotowywania ofert, cenników, kosztorysów, media planów, planów marketingowych, rozbudowanych raportów sprzedażowych i marketingowych oraz wiele innych niezbędnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa dokumentów.
- Zarządzania działem sprzedaży i marketingu (organizacja administracyjna działów, ustalanie planów i ich realizacja, delegacja zadań i uprawnień, tworzenie i wykorzystywanie narzędzie niezbędnych do realizacji planów, rozwój terytorialny itp.)
- Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie (rekrutacja, szkolenia, coaching, rozmowy oceniające, oceny okresowe, motywowanie itp.)
- Realizacji projektów marketingowych i informatycznych (kampanie internetowe, tworzenie sklepów internetowych, stron, platform, zarządzanie projektami interaktywnymi, praca na wielu programach do zarządzania relacji z Klientami, zarządzania projektami i handlowymi) itp.
- Wdrażania na rynek marek od podstaw (koncepcja i założenia, narzędzia realizacji, ramy czasowe, budżet, plany realizacji, wdrożenie działań i ich monitorowanie, rozwój).
- Odświeżanie wizerunku marek już istniejących (analiza otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy, proponowanie działań, kreowanie pomysłów, budżetowanie, realizacja, badanie efektywności)
- Prowadzenia akcji o charakterze społecznym (organizacja wystaw i eventów)
- Sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej (obsługa Klienta korporacyjnego i detalicznego w wielu branżach oraz koordynacja pracy działu sprzedażowego).
- Szeroko pojętej komunikacji na różnych szczeblach zarządzania w firmach.
Doradca na portalu w zakresie: marketing, sprzedaż, marka, rozwój