Konferencja odbędzie się w Warszawie, 1-2 grudnia 2021 roku. Jest to już jej szósta edycja.
Do kogo jest kierowane wydarzenie?
- Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
- Dyrektorów/Managerów IT
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
- Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
- Kierowników Projektów
- Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
- Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
- Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
- Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów
W programie konferencji znajdą się takie tematy jak: Zarządzanie podróżą klienta, czyli gdy mapa jest początkiem pracy w organizacji, a nie jej zwieńczeniem czy CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i z jakimi wyzwaniami mierzy się dziś zespół i manager CX w firmie.
Źródło: https://eventis.pl