Konferencja odbędzie się 25 lutego 2022 r., o godzinie 10:00 i potrwa 6 godzin. Jej celem jest przybliżenie pojęcia neuromarketingu oraz procesów z nim związanych. Spraw, aby Twój marketing był bardziej efektywny i trafny!
Dlaczego warto wziąć udział?
- Poznasz nowoczesną odsłonę marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
- Zrozumiesz funkcjonowanie mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
- Rozróżnisz wybrane aparatury biometryczne z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
- …oraz wiele więcej!
Webinarium kierowane jest do właścicieli firm, osób zajmujących się marketingiem i promocją oraz wszystkich zainteresowanych tematem neuromarketingu.
W programie znajdą się takie tematy, jak m.in.:
- Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing,
- Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu,
- Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr,
- Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych.
Aby dołączyć zapisz się na stronie: https://eventis.pl/konferencja/neuromarketing-jak-zrozumiec-decyzje-zakupowe-klientow-80848-id14964
Źródło: https://eventis.pl